INTREBARI FRECVENTE.

1. Cum pot cauta un produs anume in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

2. Ce trebuie sa fac daca doresc ca livrarea sa se faca la o adresa diferita de cea specificata in contul meu?

In acest caz, la finalizarea comenzii la sectiunea „Adresa de livrare” trebuie sa faceti un click la butonul „Alta adresa de livrare”. Astfel la fiecare comanda lansata in magazinul dpmadi-tools.ro aveti posibilitatea de a alege adresa de livrare.

3. Sunt persoana juridica. Pot cumpara cu facturare pe firma?

Desigur, in acest caz la finalizarea comenzii, in cosul de cumparaturi la sectiunea „Tip client” trebuie sa faceti un click pe buton si sa alegeti „Persoana juridica (Firma)”.

4. Ce trebuie sa fac daca am uitat parola contului?

In acest caz trebuie sa intrati in „Contul meu” , „Logare” si sa apasati pe butonul „Am uitat parola” care poate fi gasit sub campurile de adresa E-mail si Parola. Dupa apasarea butonului, urmeaza sa primiti un e-mail automat, cu un link care se poate accesa o singura data. Dupa accesarea linkului trebuie specificata o noua parola pentru contul dumneavoastra.

5. Ce trebuie sa fac daca vreau sa-mi modific datele din contul meu?

In acest caz trebuie sa va Logati in cont, si sa accesati sectiunea „Date personale”, aici gasiti datele dumneavoastra, si aici puteti efectua modificarile dorite.

6. Trebuie sa am un cont ca sa pot lansa o comanda?

Nu, puteti lansa comenzi si prin telefon, apeland numerele de telefon de pe site. Astfel un consultant va inregistra toate datele necesare pentru o comanda.

7. Pot sa-mi verific comenzile anerioare?

Da, aveti posibilitate sa accesati sectiunea „Istoric comenzi”  din contul dumneavoastra. Astfel puteti verifica fiecare comanda care ati lansat online in magazinul domadi-tools.ro

8. Ce trebuie sa fac daca vreau sa comand un produs ce nu am gasit pe site?

In acest caz, va rugam sa ne contactati prin metodele oferite pe site, fie telefonic, prin e-mail, sau completand formularul de comanda, care puteti gasi la sectiunea „Contact”.

9. Nu am gasit informatiile necesare despre produsul dorit, ce trebuie sa fac?

In cazul in care aveti intrebari la care nu ati gasiti raspuns in prezentarea tehnica a produselor, va rugam sa folositi metodele de contact oferite pe site, fie telefonic, prin e-mail, sau completand formularul de comanda, care puteti gasi la sectiunea „Contact”.

O misiune, UN obiectiv: SCULE SI UNELTE PENTRU

PROIECTUL TAU!